Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena3 999 Kč
Běžná cena3 999 Kč
Běžná cena3 999 Kč
Běžná cena3 999 Kč
Běžná cena3 999 Kč
Tyčový vysavač ETA Dasty AquaPlus 3447 90010 / bílá / modrá
Věnujte úklidu domácnosti jen tolik času, kolik je nezbytně nutné. ETA Dasty AquaPlus 3447 90010 v sobě ukrývá hned 3 praktické pomocníky zároveň – tyčový a ruční vysavač a mop. Díky tomu můžete v jednom tahu vysát a zároveň i vytřít. Bez zbytečné námahy tak uklidíte celou domácnost. Ušetřený čas můžete věnovat třeba svým koníčkům nebo rodině.
Součástí balení je i praktické příslušenství, které lze použít na všechny druhy podlah. Moneto Dasty AquaPlus je tak opravdu univerzálním pomocníkem, který vás nikdy nezklame. Na výběr budete mít ze 2 úrovní sacího výkonu. Kdykoliv jej tak můžete přizpůsobit vaší aktuální potřebě nebo typu povrchu. Součástí vysavače je také objemná 0,5l nádoba na prach a kvalitní HEPA filtr, který zaručeně zachytí i ty nejmenší mikročástice.
Tento model je vybaven 14,4V Li-ion akumulátorem, což znamená, že už vás nijak nebudou omezovat kabely. Baterie vydrží až 45 minut provozu, což je dostatek času na úklid celého domu. Opětovné nabití trvá 4–6 hodin. Vysavač ETA Dasty AquaPlus je vybaven i kontrolkami, díky níž budete mít vždy skvělý přehled o provozu a stavu baterie.
Vytřít podlahu ještě nikdy nebylo tak jednoduché. Součástí balení je totiž mopovací nástavec se 150ml nádržkou na vodu. Bez problému tak naráz zvládnete vyčistit až 40m2. Pro ještě vyšší účinnost můžete do nádobky přidat také čisticí prostředek. V každém případě ale dosáhnete skvělých výsledků s minimálním množstvím vody.
Pod postelí, gaučem nebo třeba pod stolem. Existuje tolik míst, kde se můžou prach a drobečky schovávat i po velmi dlouhou dobu. Proto je přístroj ETA vybaven praktickým LED osvětlením na hlavici. S jeho pomocí budete mít vždy přehled o vysávaném prostoru. Teď už vám neunikne ani smítko!
S technologií CLICK & CLEAN je nasazení i odejmutí mopovacího nástavce opravdu jednoduché. Rukojeť zařízení má ergonomický tvar, takže se velmi příjemně drží. Po skončení úklidu ji navíc můžete sklopit a vysavač tak půjde mnohem snáze uskladnit. Navíc díky nízké hmotnosti s ním lze snadno manipulovat.
Rotační turbokartáč s přímým pohonem a flexibilním kloubem byl speciálně vyvinut pro vysávání parket a dalších tvrdých podlah (linolea, dlažby či plovoucích podlah). Jeho kartáček je šetrný a při vysávání eliminuje riziko poškrábání podlahy. Mopovací nástavec je ideální pro snadnou údržbu všech druhů tvrdých podlah, jako je dřevo, linoleum, vinyl či plovoucí podlahy. Štěrbinová hubice se hodí pro úklid v těžko přístupných místech, jako jsou například žebra radiátorů nebo vysávání za nábytkem. A kartáček s jemnými štětinkami vám zase pomůže při úklidu na místech, která potřebujete šetrně zbavit prachu nebo pavučin.
Parametry
Kategorie: | Tyčové vysavače |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Bílá, Modrá |
Barva: | Bílá |
Doba provozu na jedno nabití: | Až 45 min |
Hlučnost: | 80 dB |
Objem nádoby na prach: | 0,5 l |
Příkon: | 95 W |
Výrobce: | ETA |
Tyčový vysavač: | 3 v 1 |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.