Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena4 999 Kč
Tyčový vysavač Sencor SVC 0740BL-EUE3 / 75 dB / doba provozu 85 minut
Udržujte si doma čistotu a pořádek. Pořiďte si tyčový vysavač Sencor SVC 0740BL-EUE3, který kromě klasického vysávání umí také vytírat. Mop už můžete nechat schovaný nadobro ve skříni. Jeden přístroj zastane celkový úklid podlahy, a to zcela bezdrátově. Na jedno nabití vydrží funkční až 85 minut, což vám dá dostatek času k tomu, abyste ze země odstranili i to poslední smítko nečistot. Kdykoliv potřebujete, můžete z vysavače vyjmout ruční jednotku, se kterou se snadno dostanete až ke stropu nebo s ní můžete uklidit interiér vozidla nebo nábytek. Nečistoty se ukládají v 500ml nádobce, kterou stačí po naplnění jednoduše vyjmout a vysypat. Špinavá voda z mopování zamíří do vlastní nádržky, kterou lze taktéž snadno vyčistit po skončení úklidu.
Vyberte si z bohaté nabídky funkcí, které vám vysavač nabízí. Nyní již nemusíte domácnost zaskládávat velkým množstvím příslušenství. Pomocí jediného vysavače zvládnete vysávat, vytírat nebo se dostanete i do vyšších poloh či do auta pomocí odnímatelné ruční jednotky. Úklid celé domácnosti se tak stane rychlou a jednoduchou záležitostí.
Vysavač je mimořádně lehký. Má ergonomickou rukojeť a flexibilní hlavici, která se dostane do těsné blízkosti stěn nebo nábytku, aby na zemi nezanechala ani smítko nečistot. Stačí ho pouze vzít z nabíjecí základny a zapnout. Na hubici se nachází LED osvětlení, abyste na podlahu dobře viděli i při nedostatečném okolním světle.
Kdykoliv potřebujete, můžete z vysavače vyjmout bezdrátovou ruční jednotku. Ta má na sobě integrované držadlo pro snadné a pohodlné ovládání. Dostanete se s ní bez problémů až ke stropu, abyste bez námahy odstranili pavučiny nebo prach na poličkách, parapetech či nábytku.
Přístroj vám zajistí naprostou volnost pohybu, abyste se nemuseli omezovat krátkým přívodním kabelem. Vysavač totiž funguje bezdrátově. Z nuly na sto procent jeho výkonnou baterii dostanete zhruba za 4–5 hodin. Následně zvládá dle typu zvolené rychlosti pracovat na jedno nabití až 85 minut. To vám dá dostatek času k důkladnému úklidu celého domova.
Kvalitní a účinná HEPA filtrace zajistí efektivní odstranění prachu z místnosti. Během úklidu nebude prach vířit po místnosti. Uzavře se v samostatné nádobce na nečistoty, odkud jej po naplnění jednoduše vysypete přímo do koše.
Kdykoliv potřebujete rychle odběhnout, stačí vysavač postavit volně do prostoru. Umí samostatně stát, takže nehrozí, že se převrhne a poškodí podlahu.
Podle typu uklízeného povrchu si vyberte jednu ze dvou přednastavených rychlostí. Nižší rychlost je vhodná pro nenáročný a rychlý každodenní úklid. Vysoká rychlost zajistí mimořádnou účinnost, abyste měli doma čistotu a pořádek v rekordně krátkém čase.
Parametry
Kategorie: | Tyčové vysavače |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Sencor |
Zdroj energie: | aku (Li-Ion) |
Typ filtrace: | cyklónový |
Doba provozu: | 85 min. |
Hlučnost: | 75 dB |
Objem prachového sáčku nebo nádoby: | 0,5 l |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.