Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena2 999 Kč
Běžná cena2 999 Kč
Všechny obtíže spojené s nízkou vlhkostí ve vašem bytě vyřeší zvlhčovač vzduchu ETA Azzuro 0626 90000, ideální pro prostor o rozloze až 50 m2. ETA Azzuro zvládne díky svému příkonu 115 W a ultrazvukovému oscilátoru, který mění vodu na parní mlhu, dosáhnout velkého zvlhčovacího výkonu. Je možné také zvolit funkci tvorby teplé páry, díky které bude zvlhčování mnohem příjemnější zejména v zimních měsících. Komfort domácího prostředí zvýšíte zapnutím ionizátoru, který pomocí generování záporných iontů skvěle pročistí vzduch v místnosti.
Bezhlučný provoz
Zvlhčovač ETA Azzuro je vybaven velkou nádržkou na vodu o objemu 7,6 l. Vlhkost lze regulovat na přehledném LCD displeji, k dispozici jsou 3 stupně intenzity rozprašování. Maximální spotřeba vody dosahuje 0.4 l/hod. Doporučený pokojový prostor pro tento zvlhčovač činí 125 m3 . Spotřebič je tak tichý, že jej při práci téměř neslyšíte. V nepřetržitém provozu vydrží až 30 hodin. O automatické vypnutí spotřebiče, pokud dojde v zásobníku voda, se postará vestavěná pojistka. Je možné také nastavit časovač provozu na 1 až 12 hodin. Stabilitu zvlhčovače zajišťují protiskluzové nožky.
Vlastnosti
Díky velké nádržce na vodu o objemu 7,6 l zvládne zvlhčovač nepřetržitě běžet v chodu až 30 hodin. Není třeba jej neustále kontrolovat, v případě vyprázdnění nádržky dojde k automatickému vypnutí. Dostupná nádobka na vodu se lehce plní díky praktickému držadlu.
Pro domácí pohodu
Zvlhčovač vytvoří pohodovou domácí atmosféru během topné sezóny i mimo ni. Měří hodnotu relativní vlhkosti a pomocí funkce automatické regulace svůj provoz po dosažení požadované vlhkosti přeruší. ETA Azzuro je vybaven funkcí uvolňování volných záporných iontů. Záporné ionty odstraní ze vzduchu škodlivé částice, alergeny a prach a můžete si užívat čisté prostředí.
Otočný výstup páry
O rozptýlení páry do všech stran se postará otočný výstup páry a ultrazvuková technologie. Pomocí přirozené cirkulace vzduchu je pak o rovnoměrné zvýšení vlhkosti postaráno. Vstupní ochranný filtr je samozřejmou součástí.
Snadné ovládání a tichý provoz
K jednoduchému dotykovému ovládání slouží přehledný LCD displej, který současně informuje o aktuální pokojové teplotě. Zvlhčovat vzduch můžete také v noci, díky tichému provozu a spánkovému režimu, který umožní vypnutí světelné signalizace, nebudete rušeni.
Potěšit své smysly můžete i správně vybranými vonnými oleji. Zvlhčovač Azzuro tak zastoupí aroma lampu, příjemně provoní vaši domácnost a bude mít pozitivní vliv na vaši náladu.
Parametry
Kategorie: | Zvlhčovače vzduchu |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Časovač: | Ano |
Displej: | LCD displej |
Doba provozu: | 30 hod. |
Doporučený pokojový prostor: | 125 m3 |
Objem nádoby na vodu: | 7,6 l |
Příkon: | 115 W |
Technologie: | Ultrazvuková technologie |
Výrobce: | ETA |
Aromaterapie: | Ano |
Max. spotřeba vody: | 0,40 l/hod. |
Protiskluzové nožičky: | Ano |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.