Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena1 499 Kč
Ústní sprcha ETA Sonetic 0708 90000 / 6 bar / 3 režimy čištění / IPX7 / modrá / bílá
Úzké mezizubní prostory běžný kartáček nedokáže vyčistit. Právě tato místa jsou však nejnáchylnější k tvorbě zubních kazů a zánětů, je proto potřeba se o ně důkladně starat a každý den je pravidelně čistit. K tomu vám pomůže ústní sprcha ETA Sonetic 0708 90000. Zařízení se snadno používá, výsledky ale uvidíte ihned. K práci využívá ultrajemný průtok vody pouhých 0,6 mm, který je účinný, leč mimořádně šetrný k zubům i dásním. Sprcha se proto hodí pro všechny uživatele, a to včetně těch, kteří mají citlivé a krvácející dásně.Tři režimy čištění
Do nádržky se vejde 150 ml vody, která vám pohodlně vystačí na důkladné vyčištění všech mezizubních prostor. Vyberte si ze tří režimů čištění: Normal - pro běžné čištění zdravých zubů a dásní, Soft - šetrný režim pro citlivé zuby a dásně, a Pulse - pro šetrné masírování dásní. Ke zvýšenému uživatelskému komfortu přispívá bezdrátový provoz přístroje, na jedno nabití zvládne ústní sprcha pracovat až 50 minut. Aby se šetřila baterie, zařízení se automaticky vypne po dvou minutách chodu.
Vlastnosti
Ústní sprchu Aquacare lehce zapnete a vypnete spínačem ON/OFF. Světelná signalizace upozorňuje na změny – tedy vybití, proces nabíjení, úplné nabití a na zvolený režim čištění. Díky ergonomické rukojeti vám ústní sprcha skvěle padne do ruky a s možností otáčet trysku o celých 360° je snadné nalézt optimální polohu pro čistění jak levou, tak i pravou rukou. Ústní sprcha Aquacare je vybavena kvalitním akumulátorem Li-ion, který vydrží na jedno nabití až 50 minut. Doba nabíjení trvá 18 hodin. Ideální je nechat ústní sprchu dobíjet přes noc prostřednictvím napájecího kabelu o délce 1,2 metru.
Parametry
Obsah balení
Kategorie: | Zubní kartáčky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Bílá, Modrá |
Barva: | Bílá |
Délka napájecího kabelu: | 1,2 m |
Doba nabíjení: | 18 hod. |
Výrobce: | ETA |
bezpečnostní funkce vypnutí: | Ano po 2 min. |
Nádržka na vodu o objemu: | 150 ml |
Otočné čistící hlavice: | otočné o 360° |
počet režimů čištění: | 3 |
Provozní tlak čerpadla: | 2,7 - 6,2 bar |
Světelná signalizace: | Ano |
Výdrž akumulátoru: | až 50 minut |
Set pro ústní hygienu • 2 x sonický zubní kartáček • UV sanitizér • až 31000 pohybů/min. • 3 režimy čištění • chytrý časovač • extrémně dlouhá výdrž ...
Sonický zubní kartáček • Integrovaný časovač • 1 režim čištění zubů • Zdroj energie baterie • Dobré vibrace • Jedno nabití, jeden měsíc čištění ...
Elektrický zubní kartáček Philips Sonicare 9000 DiamondClean je dobíjecí sonický zubní kartáček založený na aplikaci pro zdravější a bělejší zuby • Philips Sonicare Cordless Power Flosser 3000 je bezdrátový mezizubní sprej, který odstraňuje až 99,9 % plaku z ošetřených oblastí • Kontrolka nabíjení • Konektivita Bluetooth • Ovládání aplikací • Kontrola tlaku • Ukazatel stavu nabití ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.