Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena4 055 Kč
Běžná cena4 055 Kč
Běžná cena4 055 Kč
Běžná cena4 055 Kč
Venkovní dětská chůvička Alecto DBX-68 / výdrž baterie až 20 h / 6 ukolébavek / bílá
Alecto Baby DBX-68 je venkovní chůvička s extra velkým dosahem. Cestujete pravidelně nebo rádi berete své dítě na dobrodružné prázdniny? Hledáte ale chůvičku pro tyto okolnosti, která nabízí stejné možnosti jako běžná chůvička pro domácí použití? Pak je DBX-68 opravdu něco pro vás. Tato venkovní chůvička funguje i při skandinávských teplotách až -15 stupňů Celsia nebo tropických teplotách 50 stupňů nad nulou. Venkovní chůvičku DBX-68 můžete samozřejmě používat i u vás doma. Praktické například pro umístění kočárku s chůvičkou na zahradu.
Čím je venkovní chůvička DBX-68 jedinečná?
Vybaveno všemi standardními možnostmi a dalšími
Navzdory svému outdoorovému charakteru je DBX-68 vybavena všemi vymoženostmi, které od moderní dětské chůvičky očekáváte. Citlivost mikrofonu je nastavitelná. Pokud vaše dítě nemůže spát, je neklidné nebo pláče, můžete mu na dálku odpovědět nebo zapnout a vypnout noční světlo. Díky dobré baterii má DBX-68 dlouhou provozní dobu - v závislosti na okolnostech - mezi 12 a 20 hodinami. A stejně jako u většiny ostatních chůvičiek Alecto můžete na rodičovské jednotce vidět, jakou má vaše dítě teplotu. Můžete také nastavit alarm, pokud je teplota vyšší nebo nižší, než chcete. To je jistě velmi užitečná funkce při cestování!
Dosah mezi rodičovskou a dětskou jednotkou je až 1000 metrů. Pokud dojde ke ztrátě dosahu, rodičovská jednotka vydá signál. Chcete propojit více dětských jednotek? To je možné. Venkovní chůvička DBX-68 je rozšiřitelná na 4 dětské jednotky . Rodičovská jednotka má velký 2,5palcový dotykový displej, a proto se snadno ovládá za všech okolností.
Parametry
Kategorie: | Dětské chůvičky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Alecto |
Barva: | bílá |
Napětí: | 100-240 V |
Frekvence: | 50-60 Hz |
Vnitřní dosah až: | 150 m |
Venkovní dosah až: | 1000 m |
Komunikační technologie dětské chůvičky: | Digitální 863-869 MHz |
Druhy zvuků: | 6 ukolébavek |
Maximální počet dětských jednotek: | 4 |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.