Vnitřní bezpečnostní IP kamera Bosma X1 / 1920 × 1080 px / 110 dB / otáčení o 360° / černá
Varianta IR2411140630
Běžná cena4 173 Kč
Vnitřní bezpečnostní IP kamera Bosma X1 / 1920 × 1080 px / 110 dB / otáčení o 360° / černá
Varianta IR2411140631
Běžná cena4 173 Kč
Vnitřní bezpečnostní IP kamera Bosma X1 / 1920 × 1080 px / 110 dB / otáčení o 360° / černá
Varianta IR2411140632
Běžná cena4 173 Kč
Detailní popis produktu
Vnitřní bezpečnostní IP kamera Bosma X1 / 1920 × 1080 px / 110 dB / otáčení o 360° / černá
Stále hledáte kameru, která zajistí bezpečí vašeho domova? Tento pocit vám poskytne vnitřní bezpečnostní IP kamera Bosma X1 s vysokým rozlišením. Nemusíte se bát ani falešných poplachů – kamera snadno rozliší mezi lidmi a zvířaty. Bezpečnostní IP kamera BOSMA Indoor Security Camera-X1 je vybavena 110 dB sirénou, která úspěšně plaší nezvané hosty. Díky vestavěnému mikrofonu a reproduktoru můžete komunikovat i přes bezpečnostní IP kameru.
Obousměrná komunikace
Pracujete a chcete říct svým blízkým, že na ně myslíte? Už nemusíte provádět videohovory, stačí otevřít aplikaci a díky vestavěnému reproduktoru a mikrofonu to s nimi můžete sdílet jednoduše přes IP kameru. Bezpečnostní kamera spolupracuje také s aplikacemi Amazon Alexa a Google Assistant, díky čemuž je používání aplikace o to více jednodušší.
STOP falešným poplachům
Pokud máte doma psa nebo kočku a obáváte se, že bezpečnostní IP kamera není tím pravým nástrojem pro zabezpečení vašeho domova? S touto IP kamerou se nemusíte bát! Protože dokáže rozeznat vašeho domácího mazlíčka od nezvaných hostů (zlodějů) a okamžitě vyšle alarm na váš mobilní telefon, ze kterého navíc spustíte sirénu 110 dB.
Barevné vidění i v noci
Noční vidění je u bezpečnostních kamer poměrně běžnou funkcí, ale kolik bezpečnostních kamer nabízí barvu? Tato kamera neztrácí kvalitu obrazu ani za zhoršených světelných podmínek.
Smart Hub
Integrovaný Smart Hub pro komunikaci s dalšími bezpečnostními prvky, jako jsou například dveřní senzory Bosma. Poskytuje tak komplexní zabezpečení vašeho domova.
Parametry
- Bezpečnostní IP kamera
- Vnitřní
- Otáčení o 360°
- Úhel nahrávání 145°
- Super široký pozorovací úhel s 360° skenováním
- Barevné noční vidění
- Max. noční dosah 8 m
- Ukládání dat na Micro SD kartu
- Integrovaný Smart Hub pro komunikaci s dalšími bezpečnostními prvky
- Aplikace pro Android, iOS
- Siréna 110 dB
- Připojení přes Wi-Fi (2,4 GHz), Bluetooth
- Detekce pohybu a zvuková odezva
- Obousměrný zvuk
- Kompatibilní hlasoví asistenti Google Assistant, Amazon Alexa
- Napájení síťové
- Vestavěný mikrofon
- Vestavěný reproduktor
- Komprese videa H.264
- Rozhraní MicroSD/SDHC slot, WiFi
- Slot pro paměťovou kartu MicroSD
- SD karta max. velikost 128 GB
- Typ senzoru PIR senzor
- Barva černá
- Rozměry výrobku (Š x V x H) 5 x 15,4 x 5 cm
- Hmotnost výrobku cca 0,3 kg
- Rozměry balení (Š x V x H) 8 x 18 x 8 cm
- Hmotnost balení cca 0,6 kg
Parametry
Kategorie: | Bezpečnostní systémy |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Bosma |
Barva: | Černá |
Otáčení o: | 360° |
Rozlišení: | 1920 × 1080 px |
Připojení přes: | Wi-Fi (2,4 GHz), Bluetooth |
Max. noční dosah: | 8 m |
Napájení: | Síťové |
Aplikace pro: | Android, iOS |
Typ mikrofonu: | Vestavěný |
Typ reproduktoru: | Vestavěný |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
- E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
- Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
- Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.