Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena999 Kč
Vyhřívací podložka Gallet CCH160 / 120 W / modrá
Elektrická podložka Gallet CCH 160 vyrobená z materiálu polar fleece pomůže s bolestí i zimou a navodí příjemný uklidňující pocit v pohodlí vašeho domova. Tento model poslouží přesně na dvoulůžko. Gallet CCH 160 je primárně určená jako spodní podložka. Velkou výhodou je její pohodlná údržba, jelikož je pratelná v pračce.
Při svém nízkém příkonu 60 W má teplotní rozsah od příjemných 30 °C do intenzivnějších 45 °C, rozdělených do 3 stupňů intenzity. Podložka pak nastavenou teplotu automaticky udržuje. Gallet CCH 160 funguje na odpojitelné dálkové ovládání a je vybavena bezpečnostním čidlem proti přehřátí.
Elektrická podložka od značky Gallet je vyrobená z příjemného materiálu polar fleece, který se snadno udržuje a můžete jej prát i v pračce. Teplotu nahřátí si můžete nastavit v rozsahu 30–45 °C. Podložka pak nastavenou teplotu automaticky udržuje.
Parametry
Kategorie: | Vyhřívané podložky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Gallet |
Barva: | Modrá |
Příkon: | 120 W |
Možnost praní v pračce: | Ano |
Počet teplot: | 3 |
Materiál: | Polar fleec |
krční límec • vyhřívaný • bezdrátový • USB • materiál polyester • barva černá • napětí 220 - 240 V ...
hřejivá plyšová deka • 9 úrovní vyhřívání • nahřátí za 10-15 minut • ovladač s displejem • ochrana proti přehřátí • materiál 100% polyester • možné prát v pračce (ovladač lze odejmout) • barva vínová ...
hřejivá plyšová deka • 9 úrovní vyhřívání • nahřátí za 10-15 minut • ovladač s displejem • ochrana proti přehřátí • materiál 100% polyester • možné prát v pračce (ovladač lze odejmout) • barva šedá ...
vyhřívaná deka • elektrická • 3 teploty • barva bílá • výkon 60 W • max. praní na 30 °C • materiál syntetická vlna • ochrana proti přehřátí ...
vyhřívací podložka • elektrická • barva šedá • napětí 230 V • výkon 360 W • vhodné pro všechny oblasti těla • výdrž baterie 360 min. • materiál velur • doba zahřátí 10 - 15 min. • bezdrátový provoz ...
vyhřívací bota • 6 úrovní vyhřívání • možnost nastavení teploty 30–45 °C • příkon 100 W • univerzální velikost • dálkové ovládání s displejem • materiál microplyš, vnitřní bota ze syntetické vlny • automatické vypnutí po 90 minutách • možnost praní vnitřní boty v pračce • délka napájecího kabelu 2,2 m
elektrická vyhřívací přikrývka • vhodná pro jednolůžko • příkon 60 W • 3 úrovně vyhřívání • možnost nastavení teploty 30–45 °C • možnost použití jako spodní podložka • dálkové ovládání • materiál polar fleece • automatické udržování nastavené teploty • možnost praní v pračce • délka napájecího kabelu 2,2 m
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.