Výrobník ledu BestBerg BBCM-10 / 160 W / 12 kg/24 hod. / černá

3 999 Kč až –26 %
BBCM10 without logo 4 (1)
Loading...
výrobník ledu • kapacita 12 kg/24 hod • doba cyklu 7-9 min. • 9 kostek za jeden cyklus • chladivo R600a • nádrž na vodu 2,2 l • kapacita ledu 700 g • 2 velikosti kostek • průhledný kryt • jednoduchá obsluha Přečíst celý popis
3 999 Kč až –26 % od 2 934 Kč Vyberte ze 2 variant

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Výrobník ledu BestBerg BBCM-10 / 160 W / 12 kg/24 hod. / černá

Varianta IR2502140035

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení
  • Volba velikosti kostek nefunguje.

Běžná cena3 999 Kč

Cena dnes
2 934 Kč
Varianta: ivi1
Poslední kus skladem
Můžeme doručit do: 2.4.2025
Thumbnail Image
Product Image

Výrobník ledu BestBerg BBCM-10 / 160 W / 12 kg/24 hod. / černá

Varianta BBCM-10

Stav zboží:

Nové

Běžná cena3 999 Kč

Cena dnes
2 999 Kč
Varianta: ivi0
Skladem (>5 ks)
Můžeme doručit do: 2.4.2025

Detailní popis produktu

Výrobník ledu BestBerg BBCM-10 / 160 W / 12 kg/24 hod. / černá

Výrobník ledu vám nabízí zásoby ledu pro jakékoliv příležitosti. Stane se dokonalým společníkem pro každou party, grilování, rodinné setkání, a nebo když si chcete jen vychladit nápoj. Jeho velká 2,2l nádržka na vodu zajistí, že nebudete muset neustále doplňovat vodu, a zásobník na led s kapacitou 700 g udrží kostky ledu pěkně chladné a po ruce. Kompresor s ekologickým chladivem v výrobníku ledu umožňuje efektivnější práci, což vede k nižší spotřebě energie a úspoře nákladů.

Úžasná rychlost výroby ledu

S kapacitou 12 kg ledu za 24 hodin a rychlostí jednoho cyklu 7-9 minut, nikdy nebudete muset čekat dlouho na osvěžení svých nápojů. Tento kompaktní, ale výkonný stroj vyrábí 9 kostek ledu za jeden cyklus a nabízí dvě velikosti kostek, takže si můžete vybrat, zda preferujete menší nebo větší kostky pro daný nápoj. Výrobník kostek ledu je nezbytným doplňkem pro každého, kdo chce poskytnout svým hostům prvotřídní servis.

O všem budete mít přehled

Průhledný kryt dodává výrobníku moderní vzhled a umožňuje vizuální kontrolu množství vyrobeného ledu bez nutnosti otevírání zařízení. Průhledný kryt je tedy nejen praktickým, ale i estetickým prvkem. Nemusíte se ani bát, že nebudete vědět o prázdné nádržce na vodu a nebo o přeplněném zásobníku vyrobených kostek. Výrobník ledu je totiž vybaven LED signalizací, která vás na obě tyto situace upozorní. Obsluha je navíc velice jednoduchá, kdy si pouze vyberete velikost kostek a výrobník ledu zapnete.

Parametry

  • Výrobní kapacita 12 kg/24 hod.
  • Doba trvání jednoho cyklu 7-9 min.
  • Počet kostek za jeden cyklus 9 ks
  • 2 velikost kostek
  • Kapacita ledu 700 g
  • Objem nádrže na vodu 2,2 l
  • Chladivo R600a (23 g)
  • Klimatická třída SN/N/T
  • Příkon 160 W
  • Spotřeba energie 160 Wh
  • Jmenovité napětí/frekvence 240 V/ 50 Hz
  • Jmenovitý proud 0,9 A
  • Rozměr kostek (O x V) ± 2 x 2,5 cm 
  • Typ tepelné izolace EPS
  • Materiál pláště PP
  • Rozměry 32 x 23,3 x 32,4 cm
  • Hmotnost 7,2 kg
  • Hmotnost balení cca 8 kg

Obsah balení

  • Výrobník ledu BestBerg BBCM-10 / 160 W / 12 kg/24 hod. / černá
  • Lopatka na led

Parametry

Kategorie: Výrobníky ledu
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Barva: Černá
Barva: Černá
Objem nádržky na vodu: 2,2 l
Příkon: 160 W
Výrobce: BestBerg
Kapacita ledu: 700 g
Počet kostek za cyklus: 9
Typ chladiva: R600a
Výrobní kapacita: 12 kg ledu / 24 h
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Levné elektro a obchod nejen s rozbaleným zbožím ve skutečných slevách

Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.

  • Kvalitní elektro outlet i další produkty za nejlepší ceny v ČR
  • Rozbalené zboží ve skutečném výprodeji
  • Druhá jakost - plně funkční zboží

Více o nás

sklad
Naposledy prohlížené
BBCM10 without logo 4 (1)

Výrobník ledu BestBerg BBCM-10 / 160 W / 12 kg/24 hod. / černá

od 2 934 Kč Vyberte ze 2 variant