Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena699 Kč
Kolekce Mixology od společnosti Masterpro byla vytvořena s jediným cílem - vytvořit výjimečné okamžiky ke sdílení. Kvalita, design a důraz na detail, základní prvky nové kolekce Mixology společnosti Masterpro. Proto používáme 100% recyklovatelné a udržitelné materiály, jako je borosilikát. Tento materiál spolu s technologií dvojitých stěn přináší exkluzivní design, který eliminuje kondenzaci a dodává vašim dílům výjimečný lesk a průhlednost.
Jedná se o 2dílnou sadu vysokých sklenic o objemu 540 ml. Design a tvar jsou navrženy tak, aby se pohodlně přizpůsobily jakémukoli úchopu. Základna nabízí stabilitu a snadno se posouvá po hladkých površích, což je ideální pro tyče. Materiály použité při jejich výrobě jsou vysoce kvalitní a poskytují trvanlivost a odolnost po dlouhou dobu.
Každá sklenice má ideální rozměry pro konzumaci nápojů. Tento materiál je vyroben z borosilikátu s dvojitou stěnou a je vysoce odolný vůči tepelným nárazům a udržuje teplotu kapaliny nalité do nádoby po delší dobu, aniž by poškodil vaše ruce. Neztrácí tvrdost za velmi nízkých nebo velmi vysokých teplot, což z něj činí vysoce funkční nástroj pro přípravu koktejlů. Speciální design přispívá k eliminaci kondenzace a dodává dílům vždy průhlednost a lesk.
Jedná se o sklo vyrobené ze 100% recyklovatelných materiálů díky systému IPSUM Innovation Glass, díky kterému je dlouhodobě udržitelný. Díky technologii na povrchu je odolný proti poškrábání a umožňuje čištění, aniž by byly negativně ovlivněny obecné vlastnosti jeho materiálů. Je vhodný pro styk s potravinami. Lehké a snadno přenosné s tekutinami uvnitř nebo bez nich. Absorbuje vibrace a zvukové vlny, čímž se vyhýbá trhlinám způsobeným vysokými frekvencemi.
Tento typ výrobku vyniká inovací ve složení použitých materiálů a poskytuje nejen ergonomii, ale i funkčnost. Jedná se o kousek, který lze použít při zvláštních příležitostech, zejména pro majitele baru v domácím prostředí.
Míchání a příprava nápojů je rychlé a snadné. Hladká textura, která je na rtech příjemná.
Obsah balení
sada sklenic a karafy • 5 kusů • 4 termosklenice ve dvou velikostech • karafa LatteCrema Cool • možnost mytí v myčce na nádobí ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.