Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZahradní houpačka BestBerg BBGS-10GY / šedá
Zahradní houpačka je perfektním doplňkem každé zahrady, terasy či dvorku a stane se nejen místem pro odpočinek, ale také stylovým prvkem vašeho exteriéru. Díky jejím rozměrům nabídne dostatek prostoru pro pohodlné posezení až třem osobám. Její promyšlený design spojuje praktičnost, odolnost a estetiku, což z ní činí ideální volbu pro každého, kdo hledá kombinaci komfortu a elegance.
Kvalitní a odolná konstrukce
Konstrukce houpačky je vyrobena z vysoce odolné oceli s práškovou barvou, která zajišťuje ochranu před povětrnostními vlivy a dlouhou životnost. Bez ohledu na počasí si můžete být jisti, že tato houpačka bude stabilní a funkční. Jedná se o konstrukci, která je navržena tak, aby byla snadno rozebíratelná a opětovně sestavitelná. Můžete tak houpačku snadno přepravovat nebo skladovat. Díky tomu je montáž i demontáž jednoduchá a praktická, což šetří čas i prostor.
Příjemné posezení
Komfortní polstr, vyrobený z kvalitního polyesteru, zajistí měkké a příjemné posezení, kde se budete cítit jako na obláčku. K tomu všemu přispívají i dva polštářky o velikosti 40 x 40 cm, které dodávají houpačce nejen větší pohodlí, ale také nádech luxusu. Tyto detaily vytvářejí harmonický celek, který vás okamžitě zláká k odpočinku. Stříška houpačky přidává další úroveň praktičnosti – chrání vás před přímým sluncem a vytváří příjemné stinné místo, ideální pro relaxaci během horkých letních dnů.
Oáza klidu a pohodlí
Ať už si houpačku postavíte do zahrady mezi zelené stromy, nebo ji umístíte na terasu jako dominantní prvek, stane se místem, kde budete chtít trávit každou volnou chvíli. Čtení knihy, povídání s přáteli, poslech oblíbené hudby, nebo jen klidné houpání – tato zahradní houpačka se přizpůsobí každé vaší potřebě a stane se vaším nejoblíbenějším venkovním útočištěm.
Parametry
Kategorie: | Zahradní nábytek |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | BestBerg |
Barva: | Šedá |
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.