Zahradní solární fontána BestBerg SF-12 / polyresin / 25 x 24 x 40 cm

2 999 Kč –10 %
SF 12
Loading...
solární fontána • materiál polyresin • LED osvětlení • solární panel 3 W • lithiová baterie 7,4V/2200 mAh • 25 x 24 x 40 cm • jednoduchá manipulace • venkovní použití Přečíst celý popis
2 999 Kč –10 % 2 699 Kč Vyberte z 1 varianty

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Zahradní solární fontána BestBerg SF-12 / polyresin / 25 x 24 x 40 cm

Varianta SF-12

Stav zboží:

Nové

Běžná cena2 999 Kč

Cena dnes
2 699 Kč
Varianta: ivi0
Skladem (>5 ks)
Můžeme doručit do: 19.3.2025

Detailní popis produktu

Zahradní solární fontána BestBerg SF-12 / polyresin / 25 x 24 x 40 cm

Chcete si ozdobit vaši zahradu, a navíc si při sezení na zahradě pořádně odpočinout? Pak by vám neměla chybět zahradní fontána, která navodí tu správnou relaxační náladu díky příjemným zvukům tekoucí vody. Oceníte ji navíc i vizuálně – přírodní motivy dřevěných pařezů krásně doplní vaši zahradu. Ve večerních hodinách si také užijete podsvícení LED světýlky.

Relaxujte při sezení na zahradě

Není nad to si po náročném dni sednout na zahradu, vypustit vše z hlavy a pořádně relaxovat. K ještě lepšímu pocitu při relaxaci přispěje fontána, která vydává příjemné zvuky tekoucí vody a ve večerních hodinách si můžete užít i jemné LED osvětlení. Obojí pomáhá navodit relaxační, ale také romantickou náladu, pokud budete trávit čas se svou polovičkou. Na své si přijdou také děti, které zbožňují vodu a světýlka.

Ušetřete za napájení díky solárnímu panelu

Se solárním panelem si nemusíte dělat vrásky z účtů za elektřinu. Během dne se fontána nabíjí skrze solární panel s výkonem 3 W a veškerá nespotřebovaná elektřina se ukládá do lithiové baterie (7,4V/2200mA). Ve večerních hodinách nebo během zatažených dnů si tak fontána bere elektřinu z baterií. Nejen, že ušetříte, ale využitím solární energie dáváte zelenou i ekologii.

Fontánu sestavíte za pár minut

Nemusíte se bát zdlouhavého montování. Fontánu postavíte za pár minut. Stačí vše dát na své místo a připojit solární panel podle přiloženého návodu. Během chvilky si tak můžete užívat magických zvuků tekoucí vody.

Konstrukce, na kterou se můžete spolehnout

Fontána je vyrobená z přírodní pryskyřice, která je velmi odolná vůči nejrůznějším přírodním živlům. Nemusíte se tak bát ani vydatných dešťů, vysokých teplot nebo naopak zimy. Na fontánu se můžete spolehnout dlouho po jejím zakoupení.

Parametry

  • Materiál polyresin
  • Solární panel 3 W
  • Lithiová baterie 7,4V/2200 mAh
  • Průtok vody 250 l/h
  • Délka kabelu 3 m
  • LED osvětlení
  • Velikost solárního panelu 18 x 14 x 1,5 cm
  • Rozměry (D x Š x V) 25 x 24 x 40 cm
  • Rozměry balení 33 x 32 x 49 cm
  • Hmotnost 3,5 kg
  • Hmotnost balení 5 kg

Obsah balení

  • Zahradní solární fontána BestBerg SF-12 / polyresin / 25 x 24 x 40 cm
  • Solární panel s příslušenstvím

Parametry

Kategorie: Solární fontány
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Barva: Šedá
Baterie: Lithiová 7,4V/2200 mAh
LED osvětlení: Ano
Materiál: Polyresin
Průtok vody: 250 l/h
Výrobce: BestBerg
Výška: 40 cm
Solární panel: 3 W
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naposledy prohlížené
SF 12

Zahradní solární fontána BestBerg SF-12 / polyresin / 25 x 24 x 40 cm