Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena1 401 Kč
Zapuštěné bodové svítidlo Philips Hue Centura / GU10 / 400 lm / Ø 9 cm / bílá
Zjednodušte si a zpříjemněte den předvolenými světelnými schématy speciálně vytvořenými pro vaše každodenní aktivity. 2 scény ve studených tónech, Povzbuzující a Soustředění, vám pomohou zahájit den a soustředit se, scény s teplejším světlem, Čtení a Relaxační, pak využijete, když budete chtít pohodlně číst nebo nechat svou mysl odpočinout.
Kompletní nabídka funkcí
Hue Bridge přináší funkce, díky kterým je chytré osvětlení skutečně chytré – ovládání osvětlení dokonce i mimo domov, hlasové ovládání, automatické osvětlení a mnoho dalšího. Přidejte do své Hue domácnosti Bridge a vytvořte pohlcující zážitky s technologií, která je bezpečná.
Teplé až studené bílé světlo
Žárovky a svítidla vám nabízí bílé světlo v širokém spektru odstínů, od teplé až po studenou barvu. Protože jsou úplně stmívatelné, můžete světla vyladit na odstín a jas, který bude vyhovovat vašim každodenním aktuálním potřebám.
Ovládání aplikací Bluetooth až 10 světel
Aplikace Hue Bluetooth vám umožní ovládat chytré osvětlení Hue v jedné místnosti u vás doma. Můžete přidat až 10 chytrých světel a ovládat je pouhým stisknutím tlačítka na vašem mobilním telefonu.
Ovládání světel hlasem
Osvětlení funguje s hlasovými asistenty Amazon Alexa či Google Assistant po spárování se zařízeními Google Nest či Amazon Echo. Pomocí snadných hlasových příkazů můžete ovládat několik světel najednou, nebo i třeba jediné svítidlo v místnosti.
Barevné chytré světlo
Prosviťte svůj domov s více než 16 miliony barev a okamžitě vytvořte správnou atmosféru pro každou událost. Pouhým stisknutím tlačítka můžete nastavit slavnostní náladu na večírek, proměnit váš obývací pokoj v kino či vylepšit váš domov s barevnými akcenty.
Parametry
Kategorie: | Zápustné osvětlení |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | Philips Hue |
Barva: | Bílá |
Světelný tok: | 400 lm |
Ø: | 9 cm |
Patice: | GU10 |
Životnost: | 25000 hod. |
Index podání barev: | 80 CRI |
Vyzařovací úhel: | 40° |
Příkon: | 4,2 W |
Vestavěný stmívatelný světelný zdroj • Bluetooth připojení k Nordlux Smart Light • Krytí IP 65 pro venkovní i koupelnové použití • Nastavitelný výkon v kelvinech a lumenech ...
vestavné svítidlo • energetická třída E • LED technologie • do obývacího pokoje, ložnice i jídelny • krytí IP20 • neutrální bílá (4 000 K) • výkon 10,5 W • svítivost 1 350 lumenů • barva bílá ...
vestavné svítidlo • energetická třída E • LED technologie • do obývacího pokoje, ložnice i jídelny • krytí IP20 • teplá bílá • výkon 10,5 W • svítivost 1 200 lumenů ...
rozšíření bodového světla • Ø 8,6 cm • výkon 4,3 W • barva světla 2700 K (teplá bílá) • světelný tok 350 lm • spotřeba 5 kWh/1000 hodin ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.