Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Závěsné křeslo BestBerg BBHC-45GY / ratan / nosnost 150 kg / 160 g/m² / černá/šedá
Představte si místo, kde se můžete uvolnit, odpočinout si a uniknout před každodenním stresem. Závěsné křeslo z umělého ratanu je mistrovským dílem designu a komfortu, které přináší eleganci a funkčnost do každého prostoru, a stane vaším oblíbeným místem pro relaxaci.
Kvalitní umělý ratan + extra výztuž z oceli a prášková barva
Vychutnejte si nový rozměr pohodlí se závěsným křeslem, které kombinuje moderní vzhled a neuvěřitelnou funkčnost. Je vypleteno z vysoce kvalitního umělého ratanu, odolného vůči povětrnostním vlivům a navíc snadno udržovatelného. Zároveň jsme zvýšili odolnost křesel díky extra výztuži z nerezové oceli a práškové barvě - ta má výborné antikorozní vlastnosti a je více odolná vůči otěrům nebo poškrábání. Ať už si chcete přečíst knihu, poslouchat hudbu nebo jen relaxovat, toto křeslo vám poskytne ideální prostor pro vaše chvíle klidu, a to přímo ve vašem obývacím pokoji nebo na terase.
Pohodlné polštářky
Nechejte se pohltit měkkostí a luxusním pocitem, který závěsné křeslo nabízí. Pohodlné polštářky, které jsou součástí tohoto křesla, jsou jako objetí oblaků. Jsou tak měkké, že se do nich budete chtít zabořit a nikdy už z nich nevstávat. Ať už hledáte místo pro relaxaci po náročném dni nebo útulný koutek pro lenošení o víkendu, toto křeslo je perfektní volbou. Je to nejen skvělý doplněk do vašeho interiéru, ale také výjimečný zážitek.
Proč si koupit závěsné křeslo značky BestBerg
Parametry
Kategorie: | Zahradní židle |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Výrobce: | BestBerg |
Barva: | Černá, šedá |
Max. nosnost: | 150 kg |
Gramáž: | 160 g/m² |
Výška: | 195 cm |
Materiál: | Umělý ratan, kov, polyester |
závěsné křeslo s polštářky • kvalitní ocel • nosnost 160 kg • výška 195 cm • barva ratanu hnědá • extra výstuž z oceli • přášková barva • barva polštářů béžová • nastavitelný řetěz
ratanové lehátko • nosnost 120 kg • pohodlné polštářky • kvalitní provedení • elegantní design • odolná prášková barva • kolečka na přemístění • více úrovní sklopení ...
závěsné křeslo s polštářky • kvalitní ocel • nosnost 160 kg • výška 195 cm • barva ratanu černá • extra výstuž z oceli • přášková barva • barva polštářů šedá • nastavitelný řetěz
zahradní set z ratanu • stůl • 4x židle • elegantní design • kvalitní provedení • nosnost 120 kg ...
ratanové lehátko • nosnost 120 kg • pohodlné polštářky • kvalitní provedení • elegantní design • odolná prášková barva • více úrovní sklopení ...
zahradní set z ratanu • stůl • 4x židle • elegantní design • kvalitní provedení • nosnost 120 kg ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.