Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatBěžná cena2 599 Kč
Běžná cena2 599 Kč
Běžná cena2 599 Kč
Běžná cena2 599 Kč
Běžná cena2 599 Kč
Žehlicí systém ETA Steamio 1290 90000 / 2200 W / 1,5 l / 120 g/min. / 5,5 bar / modrá
Parní generátor ETA Steamio 1290 90000 přináší profesionální účinnou péči o ty nejnáročnější oděvy. Speciální žehlicí plocha Eloxium Plus je odolná proti poškrábání a optimálně rozvádí teplotu po ploše a perfektně klouže. Technologie OptiCare zajistí optimální teplotu vhodnou pro všechny druhy textilií a oděvů.
Poradíte si i s těmi nejhlubšími záhyby
Žehlička je vybavena systémem ANTI CALC, který zabraňuje usazování vodního kamene uvnitř spotřebiče, čímž výrazně prodlužuje jeho životnost. Účinnost zaručuje technologie 5,5 barového vysokotlakého bojleru i nastavení intenzity výstupu páry, která dosahuje až 120 g/min.
Vlastnosti
Spotřebič disponuje 1,5 l zásobníkem na vodu a je připraven chrlit páru téměř za 40 vteřin od zapnutí. Starosti si přitom nemusíte dělat ani s nastavováním teploty. Technologie OptiCare zajistí optimální teplotu vhodnou pro všechny druhy textilií a oděvů. Kromě klasického horizontálního žehlení nabízí i vertikální úpravu textilií, oblečení tak snadno vyhladíte přímo na ramínku. Tvorbu páry lze také vypnout a využít možnost žehlení na sucho.
Žehlička je opatřena unikátní žehlicí plochou Eloxium Plus, která vyniká skvělou vodivostí tepla, optimálním rozložením teploty po žehlicí ploše, nepřilnavostí, perfektní kluzností a vyšší odolností proti poškrábání.
K rychlému dosažení požadovaných výsledků přispívá vysoký tlak páry až 5,5 barů i nastavení intenzity jejího výstupu, která dosahuje 120 g/min. Když je páry potřeba o něco méně, jednoduše přepnete na eco režim s nižší intenzitou.
Parní generátor je vybaven integrovaným čerpadlem a 1,5l zásobníkem na vodu. Navíc připraven chrlit páru téměř za 40 vteřin od zapnutí.
Chytré funkce
Žehlička je vybavena systémem ANTI CALC, který zabraňuje usazování vodního kamene uvnitř spotřebiče, čímž výrazně prodlužuje jeho životnost. Technologie DRIP STOP zabraňuje nechtěnému odkapávání vody z žehlicí desky. O pravidelnou údržbu se postará praktická funkce SELF CLEAN.
Tepelně izolační podložka zajistí bezpečné odkládání během provozu, stejně jako protiskluzové nožičky, jež se postarají o stabilitu celého spotřebiče. Při ukládání lze žehličku zaaretovat v parním generátoru pomocí tlačítka. Nechybí ani funkce automatického vypnutí AUTO SHUT OFF, která se aktivuje po 10 minutách nečinnosti.
Provoz je doprovázen zvukovou i světelnou signalizací. Kontrolky vás upozorní na přepnutí do režimu Stand-By, dosažení optimální teploty i automatické vypnutí, stejně jako na nedostatek vody v zásobníku.
K pohodlné manipulaci přispívá dlouhá přívodní hadice i napájecí kabel, které lze následně snadno zasunout do prostoru v parním generátoru. Odnímatelnou nádržku můžete jednoduše naplnit pitnou vodou přímo z vodovodu.
Parametry
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jsme specialisti na vrácené zboží a nadbytky zásob. Od dob našeho založení rosteme každoročně o stovky procent, díky naší profesionalitě a důvěryhodnosti si nás vybrali za partnery největší světové značky, řetězce a eshopy. Transparentnost a důvěra jsou základem naší spolupráce s každým našim partnerem. Hlavní sídlo naší společnosti je v Baťovském Zlíně, kde máme své kanceláře, servis, repasovací linku a sklady.