Zubní kartáček ETA Sonetic 4707 90000 / bílá

1 499 Kč –43 %
product 3963768 (1)
Loading...
elektrický zubní kartáček • sonická technologie MOVE+ • technologie microBUBBLES • 3 režimy čištění zubů • časovač • automatické vypnutí po 2 minutách čištění • až 31 000 pohybů za minutu Přečíst celý popis
1 499 Kč –43 % 854 Kč Vyberte z 1 varianty

Zvolte variantu

Detailní informace

Thumbnail Image
Product Image

Zubní kartáček ETA Sonetic 4707 90000 / bílá

Varianta IR2503100465

Stav zboží:

Použité
Vizuální stav
Funkční stav
Příslušenství
Obal
Opotřebení

Běžná cena1 499 Kč

Cena dnes
854 Kč
Varianta: ivi2
Poslední kus skladem EAN: 8590393292851
Můžeme doručit do: 24.4.2025
Záruka 12 měsíců

Detailní popis produktu

Zubní kartáček ETA Sonetic 4707 90000 / bílá

Elektrický zubní kartáček ETA Sonetic Holiday 4707 90000 byl vytvořený na míru všem, kteří hodně cestují. Má mimořádně kompaktní rozměry, tudíž ho bez sebemenšího problému zabalíte i do příručního zavazadla. Ještě víc vám to ulehčí nabíjecí cestovní pouzdro, které patří mezi příslušenství zubního kartáčku. A díky extrémně dlouhé výdrži akumulátoru Li-Ion 3,7 V není nutné nabíjení řešit příliš často.

Pro perfektně vyčištěný chrup

Zubní kartáček je vybavený inovativní sonickou technologií MOVE+ a technologií microBUBBLES. Jako takový dokáže vyvinout až 31 000 pohybů za minutu. Váš chrup tak vyčistí velice důkladně a efektivně, také ale maximálně šetrně. Na výběr máte hned 3 režimy čištění (šetrný, standardní a pulzační). Ve výbavě nechybí ani moderní funkce časovač a automatické vypnutí po 2 minutách čištění. 

Vlastnosti

  • Sonický zubní kartáček s pouzdrem je ideální na cesty
  • Cestovní pouzdro nabíjí i dezinfikuje
  • Na výběr jsou 3 režimy čištění
  • Komfort při používání zvyšuje časovač a automatické vypnutí
  • K zubnímu kartáčku náleží bohaté příslušenství

Multifunkční cestovní pouzdro

Zubní kartáček během cest bezpečně uložíte do cestovního pouzdra. Po uzavření pouzdra se aktivuje technologicky pokročilá funkce UV dezinfekce. Ta je schopná zničit až 99,9 % bakterií, které se nachází na hlavici kartáčku. Kromě toho pouzdro poslouží jako nabíječka, stačí k němu připojit kabel. O nabíjení vás informuje přehledná světelná signalizace.

Čištění na míru s moderními funkcemi

Každé zuby vyžadují jinou intenzitu čištění. Z toho důvodu můžete vybírat mezi 3 režimy čištění. Standardní režim je vhodný pro běžné čištění zdravých zubů, šetrný režim využijete při zvýšené citlivosti zubů, paradentóze či odhalených krčcích. Pulzační režim je určený pro masírování dásní. Přepnutí provedete jednoduchým stiskem tlačítka. Zapomeňte na pokukování po hodinkách, abyste zjistili, jak dlouho se péči o chrup už věnujete. Zubní kartáček je vybavený funkcí časovače, která vás každých 30 sekund upozorní na změnu kvadrantu čištění. Po uplynutí doporučené doby čištění se zubní kartáček automaticky vypne.

Parametry

  • Technologie čištění Sonická
  • Určení Pro dospělé
  • Zdroj energie Nabíjecí akumulátor
  • Barva Bílá
  • Rozměry výrobku (Š x V x H) 3 x 25 x 3 cm
  • Hmotnost výrobku 0,4 kg
  • Rozměry balení (Š x V x H) 17 x 24,5 x 5 cm
  • Hmotnost výrobku 0,6 kg

Obsah balení

  • Zubní kartáček ETA Sonetic 4707 90000 / bílá
  • Micro USB kabel
  • Nabíjecí stojan 
  • Cestovní pouzdro
  • 2 náhradní hlavice

Parametry

Kategorie: Zubní kartáčky
Záruka: 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar)
Barva: Bílá
Barva: Bílá
Počet oscilačních pohybů za minutu: 31000
Typ: Sonický
Výrobce: ETA
Zdroj energie: Nabíjecí akumulátor
Podobné produkty
Časté dotazy
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu. Pokud jste nakoupil/a bez registrace, tak nás stačí kontaktovat telefonicky (+420 511 447 788), emailem (iprice@iprice.cz) a my vám dáme vědět o aktuálním stavu objednávky. Pokud je již zboží skladem vychystáváno, tak odesíláme automatický email o vyřizování objednávky. To samé platí při předání zboží dopravci, kdy vás automatický email bude informovat o vyřízení objednávky. Následně vás již bude kontaktovat přepravce.
Mohu nakupovat bez registrace?
Ano. Nakoupit můžete i bez registrace. Stačí jednoduše vložit zboží do košíku, poté přejít k dokončení objednávky a vyplnit kontaktní údaje potřebné pro doručení zásilky.
Je možné si vaše zboží osobně prohlédnout ve vašem výdejním místě?
Bohužel, z provozních důvodů není možné zboží na počkání přichystat a prohlédnout. Zboží si však můžete prohlédnout v klidu doma a případně do 14 dnů nepoužité vrátit zpět bez udání důvodu.
Objednávku si nestihnu vyzvednout ve stanoveném limitu, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, objednávku je možné prodloužit, kontaktujte nás písemně na e-mail iprice@iprice.cz s požadavkem na prodloužení objednávky.
Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.

Jak můžu v objednávce uplatnit slevový kód?

Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.

kod

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, mohu jej ještě uplatnit?
Ano, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. +420 511 447 788 nebo email iprice@iprice.cz, naši pracovníci vám objednávku upraví.
Jak poznám, že jste přijali objednávku / zboží je už na cestě?

Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Příčin může být hned několik.

  1. E-mail spadl do SPAMU, odkud ho můžete přesunout do doručené pošty.
  2. Můžete mít plnou e-mailovou schránku - odmažte staré e-maily a kontaktujte naše zákaznické centrum na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem na iprice@iprice.cz
  3. Ve vámi zadané e-mailové adrese mohl být překlep - kontaktujte náš zákaznický servis.

Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.

Jak mohu zboží uhradit?

K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.

První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.

Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.

👉 Přehled doprav a plateb

Jaké způsoby dodání nabízíte a jaká je průměrná doba dodání ?

Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.

Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.

👉 Přehled doprav a plateb

Jak můžu zboží reklamovat a jak dlouho trvá vyřízení?

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.

Jak zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.

📱 Reklamuji telefon. Jak jej ideálně na reklamaci připravit?

1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).

Hodnocení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naposledy prohlížené
product 3963768 (1)

Zubní kartáček ETA Sonetic 4707 90000 / bílá