Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatPokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté vám poradí.
Jít nakupovatZboží jsme pečlivě prověřili a vyfotili jeho skutečný stav. Nakupujete zboží přesně takové, jaké je zachyceno na reálných fotografiích.
Běžná cena1 499 Kč
Zubní kartáček ETA Sonetic 4707 90000 / bílá
Elektrický zubní kartáček ETA Sonetic Holiday 4707 90000 byl vytvořený na míru všem, kteří hodně cestují. Má mimořádně kompaktní rozměry, tudíž ho bez sebemenšího problému zabalíte i do příručního zavazadla. Ještě víc vám to ulehčí nabíjecí cestovní pouzdro, které patří mezi příslušenství zubního kartáčku. A díky extrémně dlouhé výdrži akumulátoru Li-Ion 3,7 V není nutné nabíjení řešit příliš často.
Zubní kartáček je vybavený inovativní sonickou technologií MOVE+ a technologií microBUBBLES. Jako takový dokáže vyvinout až 31 000 pohybů za minutu. Váš chrup tak vyčistí velice důkladně a efektivně, také ale maximálně šetrně. Na výběr máte hned 3 režimy čištění (šetrný, standardní a pulzační). Ve výbavě nechybí ani moderní funkce časovač a automatické vypnutí po 2 minutách čištění.
Zubní kartáček během cest bezpečně uložíte do cestovního pouzdra. Po uzavření pouzdra se aktivuje technologicky pokročilá funkce UV dezinfekce. Ta je schopná zničit až 99,9 % bakterií, které se nachází na hlavici kartáčku. Kromě toho pouzdro poslouží jako nabíječka, stačí k němu připojit kabel. O nabíjení vás informuje přehledná světelná signalizace.
Každé zuby vyžadují jinou intenzitu čištění. Z toho důvodu můžete vybírat mezi 3 režimy čištění. Standardní režim je vhodný pro běžné čištění zdravých zubů, šetrný režim využijete při zvýšené citlivosti zubů, paradentóze či odhalených krčcích. Pulzační režim je určený pro masírování dásní. Přepnutí provedete jednoduchým stiskem tlačítka. Zapomeňte na pokukování po hodinkách, abyste zjistili, jak dlouho se péči o chrup už věnujete. Zubní kartáček je vybavený funkcí časovače, která vás každých 30 sekund upozorní na změnu kvadrantu čištění. Po uplynutí doporučené doby čištění se zubní kartáček automaticky vypne.
Parametry
Obsah balení
Kategorie: | Zubní kartáčky |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců (nové), 12 měsíců (bazar) |
Barva: | Bílá |
Barva: | Bílá |
Počet oscilačních pohybů za minutu: | 31000 |
Typ: | Sonický |
Výrobce: | ETA |
Zdroj energie: | Nabíjecí akumulátor |
zubní kartáček s baterií • na jedno nabití až 30 dní užívání • snadné nabíjení přes USB-A kabel • bzučí každých 30 s, aby vás vyzval k přesunu na další část úst
sonický zubní kartáček • 31 000 pohybů za minutu • režim Clean a Sensitive • 2minutový časovač SmarTimer • senzor tlaku • upozornění na výměnu hlavice • nabíjecí základna • barva bílá ...
sonický zubní kartáček • 62 000 pohybů za minutu • funkce BrushSync • senzor tlaku • upozornění na výměnu hlavice • nabíjecí základna • barva černá ...
elektrický zubní kartáček • interaktivní černobílý displej • 5 režimů čištění • vizuální senzor tlaku • technologie umělé inteligence • magnetická nabíječka • indikátor výměny hlavice • smart funkce – komunikace přes chytrý telefon • Bluetooth • barva bílá ...
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí zboží bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu. Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy a kontaktovat nás e-mailem na iprice@iprice.cz
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal.
Možnost vrácení zboží bez udání důvodů není možné pro zákazníky nakupující na IČO a firmy.
Při kontrole zboží v košíku se objeví okénko, kam vložíte kód, na jehož základě se vám odečte sleva. Slevové kupony nejde sčítat, na každou objednávku jde tedy využít vždy jeden kupon.
Na Váš e-mail, který jste uvedl/a v objednávkovém formuláři, přijde automaticky po ukončení nákupu potvrzení Vaší objednávky.
Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.
Příčin může být hned několik.
Až bude zabalené zboží připravené k odeslání, na Váš e-mail přijde zpráva o předání zásilky přepravci, kde je uvedeno její číslo a odkaz, kde můžete pohyb zásilky sledovat.
K dispozici je několik způsobů zaplacení zboží.
První možností je platba předem převodem na náš účet nebo možnost druhá - platba při převzetí.
Platba při převzetí (dobírkou nebo osobně) znamená, že zboží platíte hotově při jeho převzetí přepravci či přímo u nás na výdejním místě při osobním odběru. Pokud zvolíte platbu převodem, e-mailem obdržíte informace o bankovním spojení (číslo účtu a variabilní symbol - číslo objednávky), kam můžete peníze převést. Je třeba myslet na to, že bankám trvá někdy i několik dní, než peníze převedou příjemci. Pokud si vyberete platbu převodem, zboží zásadně expedujeme až po připsání dané částky na náš účet.
Pro dodání zboží si můžete zvolit Českou poštu, GLS. Velké spotřebiče zasíláme smluvním přepravcem DHL.
Termín dodání zásilky je 1 - 3 pracovní dny od předání balíku přepravní službě.
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu, který máme uveden v obchodních podmínkách. Zboží je tedy nutné zaslat zpět na naši koresponděnční adresu uvedenou na faktuře (IPRICE RECARE, Rybníky IV 326, 760 01 Zlín) spolu s průvodním dopisem, kde uvedete důvod reklamace a příložíte fakturu, kterou vždy zasíláme na zákazníkův email. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel +420 511 447 788 nebo e-mailem iprice@iprice.cz.
Objednávku lze zrušit telefonicky (+420 511 447 788) nebo e-mailem (iprice@iprice.cz) v případě, že ještě nebyla expedována. Při zrušení uveďte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a datum objednání.
1. K reklamovanému telefonu přiložte fakturu, kterou najdete v emailu s objednávkou a průvodní dopis s popisem závady a tedy důvodem reklamace.
2. Nezapomeňte přiložit i příslušenství, které bylo součástí balení – nabíječka, sluchátka apod. Příslušenství může mít souvislost s poruchou telefonu.
3. Zálohujte si všechna data v telefonu, za případnou ztrátu dat neručíme.
4. Odblokujte všechny zámky zařízení: iCloud, FMI i zámek obrazovky.
5. Odhlašte se ze svého Apple (iCloud) účtu (telefon s iOS) nebo ze svého Google účtu (telefon s OS Android).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.